Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 i voksipose? bruker ullundertøy og ullklær her, hva bruker dere?
Mia_I Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 E lag med undertøy (body/longs) og et lag over - gjerne joggebukse + ullgenser. Pluss lue og evt votter da.
Snupi27 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 i voksipose bruker jeg body, strømpebukse, tynn strikkedress, lue og votter =)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 i voksipose bruker jeg vanlig bomull strømpebukse og vanlig klær + ulljakke,, her har temp ligget på 0.+ lue og votter da.. hun har vært god og varm,,, men dere som har på ull undertøy og klær ogdress hva skla dere ha på når det blir 10 minus??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå