Gå til innhold

Huff, er så bekymret for den lille i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent merkbart mindre liv de siste dagene. Tidligere har jeg ligget våken flere timer på nettene fordi det har värt så mye aktivitet. I natt har jeg ikke kjent noenting. Ringte JM nå og fikk beskjed om å komme inn med en gang! Kryss fingerene for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser! Det går nok bra skal du se, men veldig viktig å sjekke opp istedenfor å gå rundt å uroe seg! Lykke til :)

Skrevet

håper alt går bra, og at du oppdaterer oss!

Skrevet

Jeg hadde det sånn jeg også.. Skikkelig krabat men når jeg skulle på ferie med noen venninner så sluttet han å sparke.. Det var noen få spark om dagen ikke noe mer.. Men spurte jm om dette og viste seg bare at ungen savnet barnefar sin stemme.. jm sa at det var veldig vanlig.. Med en gang jeg kom hjem så begynte han å sparke som bare det igjen.. Merkelige greier det der.. hehe

Skrevet

Uff, skjønner hvordan det der er....jeg hadde det sånn isted, måtte legge meg ned å dytte litt på magen, skjedde ikke så mye men kjenner henne nå....skummelt....de sover jo mye og det er trangt for de nå. Ellers har jeg en sånn du kan høre hjertelyd med men en veninne av meg låner den...ugh.....

Skrevet

Hei!

Nå er jeg tilbake igjen og alt var heldigvis bra med den lille! Typisk er det vel også at hun har sparket som en gal etter JM kontrollen. Men, godt er det! Nå er det bare 3 uker igjen til vi får treffe henne og jeg kan ikke vente................!

Skrevet

Å så godt å høre. Vi blir litt urolig av og til. Bra du gikk inn igjen å skrev dette. Har tenkt litt på deg og måtte inn å sjekke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...