Gå til innhold

hm, noe å gjøre med menn som snorker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og holder meg våken hele natta?:/

i tillegg gnisser han tenner.. får søren ikke sove:( noe forebyggende man kan gjøre mot snorkng? sier han må snu seg på siden, men en timer etterpå ligger han på ryggen igjen:(

kanskje han havner på sofaen snart....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo bli operert da, så du kan jo alltids sende han til legen for å få en henvisning. ellers så har apoteket både snorkeplaster og annet stæsj. har også lest om en slags spray på helsekost eller noe sånt.

Skrevet

Du kan jo legge deg på sofaen selv også. Det gjør mannen min når han ikke får sove.

Skrevet

hater snorking så støtter deg i denne! min snorker ikke såå mye men det hender og da får han dunk i siden hver gang!! har desverre ikke mange rådene, skulle hatt noen selv de kveldene jeg ligger å koker inni meg ;)

Skrevet

Samme problem her. :( Få han til utredning hos snorkespesialister. Kan være noe de kan gjøre, men det er ikke lett å få en operasjon helt uten videre. Ta kontakt med fastlege og få henvisning. Det er lang ventetid så like greit å gjøre det i morgen den dag! lykke til=)

Skrevet

Dem legger man på gjesterommet;)

Neida, uff... Sambo snorker når han ligger på rygg, da får han et velrettet spark i leggen med beskjed om å legge seg på siden. Gir seg som regel da. Hva med sånn snorkeplaster?

Skrevet

Poamin.. ja, jeg kunne gjerne gjort det, hadde jeg fått sovet der:/ dessverre så har jeg vanskelig for å sove så det hadde ikke nyttet. så er det sambo så tilbyr seg å sove på sofaen, fordi han sover like godt i senga som på et hardt murgulv! hehe... men jeg sier nei fordi jeg vil gjerne sove sammen med han og.. han var i oslo i helga på cup- finalen og da sov jeg 6-8 timer sammenhengene, når han er hjemme vokner jeg omtrent hver time! takk for gode råd:) skal høre me sambo ka han synes, og ta ein tur på apoteket... off, snorking er fælt:/ hvertfall for oss med lett sovehjerte!

Skrevet

Forresten, er han overvektig? Ikke at jeg har noe med det, men jeg veit at de foreslår å gå ned en del i vekt for å redusere på snorking. Det samme gjelder å slutte å røyke. Han kan også fjerne mandlene, det kan hjelpe noen..

Skrevet

hehe, nei han er abolutt ikke overvektig, og røyker ikke, hhe:) men takk for tipset!!:)

Skrevet

Min samboer snorket aldri før, men har begynt med det i det siste. I tillegg har han hatt mye vondt i halsen i det siste. Og nå viser det seg at mandlene hans har hovnet opp og antagelig er skyld i begge deler. Så neste uke skal han inn og fjerne mandlene, spent på om det blir mindre snorking etter det. :)

Skrevet

kjenner GODT til problemet.

Men er en fin måte å få ut litt agresjo på nattestid.

Her i huset må man dytte,riste ham til han stopper.

Går ann å få sånn nattbøyle lignende ting som har et gummilag mellom tennene mot gnissingen, men er vist ubehagelig å sove med.

Mot snorkingen:ikke fjernete peiling, vekke og snu?

Skrevet

min kjære snorket mye, og var mye tett, og var fullstendig avhengig av nesespray.. så han gikk til legen under tvang fra meg..

dem fant ut at skilleveggen hans inni nesa var som et trekkspill, helt skjev. så de opererte han, å skar ut skilleveggen, la den på bordet, og banket den flat,, og puttet den inn igjen :):) herlig? jada!! og denne operasjonen anbefaler han selv, og meg til alle andre, for han snorker ikke mer!! om han ikke er tett og forkjøla da.. det er noe annet..

men..

nå når han selv ikke snorker, så hører han da at jeg snorker så,,, huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...