Gå til innhold

Totalruptur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har gjennomgått en totalruptur ved tidligere fødsler? Hvordan gikk det ved neste fødsel?

Jeg hadde det med førstemann og venter ny baby i januar, er redd for neste fødsel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg har ikke hatt det,men ble klipt.

tror du kan forlange å bli klipt hvis du har hatt en totalrapture.

og det å bli klipt var virkelig ikke så ille..håper på å bli det på neste mann også:)

bare et tips altså...

Skrevet

Totalruptur er at man revner fra hull til hull..

Skrevet

Uffda, det hadde jeg ikke tenkt på at gikk an en gang. Krysser fingerene for at du slipper det denne gangen!

Skrevet

Hei jeg hadde totalruptur ved første fødsel - og en strabasiøs og skrekkopplevelse av en fødsel. Grudde meg veldig til fødsel nr 2; helt uten grunn :-) Fødsel nr 2 var en fantastisk opplevelse - ingen revning og ingen klipping. Reiste hjem fra føden 10 timer etter fødselen - litt av en overgang fra fødsel nr en når jeg ikke kunne sitte på månedsvis.

Skrevet

Det spørs nok litt hvilken grad du hadde..jeg hadde grad 4..det går fra grad 1 - 4..og har fått beskjed om at de anbefaler å ta keisersnitt..så det skal jeg ha denne gangen.Tør rett og slett ikke risikere at jeg sprekker opp igjen..legene anbefaler heller ikke at jeg prøver..men nå sliter jeg med totalrupturen den dag i dag..3 år etter det skjedde

Skrevet

Jeg ble anbefalt KS pga totalruptur (grad 3) første fødsel - valgte å føde normalt med nr. 2. Ikke en rift en gang, så det kan gå veldig fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...