Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 helt grusomt at noen klarer å gjøre sån, og at noen klarer å tilgi!!!
LisaColli Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 ja, er det om han som drepte tvillingdøtrene sine? helt sykt isåfall.. ekkelt å tenke på at han var tilsynelatende normal.. hva om noen jeg kjenner plutselig klikker.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå