babyboble Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 jeg hadde EL for 9 dager siden. Tempen har ligget godt over. Nå i dag sank den til 36.29 ( fra 36.58 dagen før) og jeg hadde en KLAR positiv på EL test i går. Jeg skal vel ikke ha El igjen nå? Tempen min ser slik ut: http://www.fertilityfriend.com/home/1d5128
babyboble Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg dytter meg selv opp jeg. Noen som har peiling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå