Piipii Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Og hvor gamle er barnet? Og hvor ofte får h*n mat? Lillemann her suger i ca ti min syns dette virker så lite, så er redd for at han spiser for lite. Han spiser med tre timer mellomrom, så tenkte at hvis han hadde sugd lenger hadde han ikke trengt å spise med så kort mellomrom, eller er dette vanlig? Han er 3 mnd gammel
lille je Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Noen er mer effektive sugere enn andre. Min fikk mat omtrent hver tredje time, og han brukte kanskje tjue minutter. Venninna mi sin spiste like ofte, han brukte kanskje fem minutter. Så han spiser seg nok mett!
*smula* Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Lillegutt er også 3 mnd og suger ca 20 min på hvert bryst og da er det ca 2,5 time til neste gang. Noen babyer er mer effektive enn andre i sugingen sin. Tømmer han brystet ditt?
Piipii Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Han suger som bare det nå han spiser så virker som han spiser veldig effektivt, ikke noe kos her igården, hehe:) Det med om han tømmer brystet vet jeg ikke helt, vet ikke helt hvordan jeg merker/kjenner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå