Gå til innhold

Innkjøring i barnehage, hvor lang tid tar det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan innkjøring i barnehage foregår, må jeg regne med å ta ferie 14 dagers tid mens dette pågår...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på.. hvor gammel er babyen din når h*n skal begynne da? snuppa er 1 år når hun begynner..

Skrevet

Det varierer veldig. For mange holder det med kun 3 dager, men da vi skulle begynne med vår første måtte vi komme tilbake å hente den tredje dagen da vi forlot han første gangen og da var det ikke bare sutring akuratt..

Han hikstet i flere timer etterpå. Det var helt grusomt egentlig..

Etter en uke begynte jeg å gå hver dag, men fikk høre hele tiden at han gråt mesteparten av dagen. Men da mest sutring..

etter en mnd begynte det å gå bedre.

Må si at jeg følte meg som verdens verste mor. Nå har han gått i barnehagen i over ett år og stortrives.

Tror nok ikke dette er gutten som fort venner seg til nye ting og må ha tid, men personalet har vært kjempeflink.

Skrevet

lurte jeg også på. Har satt av en mnd jeg da. De begynner 1 des og jeg begynner å jobbe igjen 1jan, så kan vi ta det veldig pent.( skal bare gå 50%) Men det må vel holde med en uke eller to..Her er gutta også 1 år.

Skrevet

Vi brukte 3 dager på innkjøring med vår eldste, jeg tok 2 dager, pappa'n tok 1 dag. Gikk utrolig greit. Min arbeidsgiver gir permisjon med lønn inntil 3 dager for barnehageinnkjøring. Sjekk med arbeidsgiver, så kan det hende du slipper å ta noe ferie i det hele tatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...