Gå til innhold

Hvem hjalp dere å flytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen å spørre, hvor mye koster en flyttebil tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det koster veldig mye.. bedre å høre me nå venner av slekt elr noe..

Skrevet

venner og slekt hjalp meg, går jo ann å spørre noen kolleger evt også?

Skrevet

Jeg hadde 2 venninner og min søster til å hjelpe meg :) Gikk så fort og greit! Fikk hjelp av eksen og en kompis av han igjen til vaskemaskin og kjøleskap.

Har du ingen kollegaer/venner som kan ha tid ? Jeg "betalte " de med pizza,cola og en god klem :)

Flytte byrå kan fort bli veldig dyrt så ikke vær redd for å spørre noen om hjelp slik du slipper de utgiftene !

Håper du finner noen som kan være med ! Lykke til med flyttingen :)

Skrevet

To stk jeg ble kjent med på nettet gjennom ei venninne, toppers karer:)

Skrevet

Hvor og hvorfor skal du flytte???

Jeg skal flytte fra Bergen til Oslo pga skolegang.de har ikke skolen i bergen...Så jeg får det dekket av nav..Jeg må gjøre en resurtch på hvilke som er billigst, og viste frem.men nå henter de tingene mine hjemme.kjører de over og setter dem inn i leiligheten:)

Skrevet

Jeg skal flytte fra oslo til akershus el noe, ikke så langt, har forresten flyttet fra bergen til oslo en gang, da hjalp mamma og mannen hennes meg, men nå har hun ingen mann.

Hmmm... Nei jeg må finne leilighet først, så tar jeg det med hvordan jeg skal få pakket alt alene og få flyttet sakene over.

H.I

Skrevet

Hva med å leie en bil? Det koster ikke så mye, og så kan du få noen venner til å hjelpe? Du har vel noen kjente i byen, eller?

Det koster noen tusen å leie flyttebyrå, men sien du ikke skal flytte så langt så kan det være at det ikke er så dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...