Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 fra noen som solgte brannsikring. De hadde vel snoket opp at et hus brant ned til grunnen i området her og en nabo omkom! Jeg ble skikkelig skremt altså. Hvor kynisk kan man bli i jakten på kunder?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 jeg har selv arbeidet med salg av brannstiger, men vi drev ikke telefonsalg. det vi gjorde var å ha anonser i forskjellige lokalaviser, og ja vi passet også på å ha annonse i lokalaviser hvor det hadde vært en brann. og ja det er kansje frekt men vi rinkte ikke. potensielle kunder ringte oss. men jeg har selv vært ringt opp av disse som selger noen klistremerker, som skulle settes på viduer ved soverom dette var for at jobb meg å redde folk skulle lettes for brannvesnet og deres røykdykkere. disse ga seg faktisk ikke de ringte i månedsvis, til slutt anmeldte jeg firmåaet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ja nettopp Belmina. Det var de klistremerkene! Han var skikkelig utidig og ble irritert på meg! Han gav seg ikke og ble sarkastisk. Jeg måtte bare legge på til slutt. Ekkelt!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 vel det var de jeg annmeldte til slutt, de ringte meg daglig som om jeg ikke hadde bestemt meg men jeg sa nei hvær gang. så etter 2 mnd gadd jeg ikke mere, og gikk til politiet, de sente dermed en advarsel til det firmaet og jeg har da ikke hørt noe jeg siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå