Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Uff, har litt sånn ubehagelig mensmurring nederst i magen i dag. Det er liksom på "vippen" mellom vondt og veldig ubehagelig.... Er førstegangs, så jeg vet jo ikke noe om hva dette kan være! Noen forslag?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Det kan være livmor båndene som strekker seg eller det kan være kynnere. Hvor langt er du på vei da?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Er i uke 32 Er liksom litt usikker på hvordan kynnere kjennes ut også.... hm.... ikke lett dette her, når man ikke vet hva man kan forvente.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Når du har kynnere så blir magen hard og det er ganske ubehagelig. Men det er ganske vondt når livmor båndene strekker seg og det gjør de. Jeg synes det er veldig ubehaglig når livmorbåndene strekker seg og det gjør de nederst del av magen og opp på sidene, det er i allefall det min lege har sagt. Det er ikke alle som har kynnere og det er heller ikke alle som kjenner at livmorbåndene strekker seg. Men spør legen eller jordmoren din om hva det kan være.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg synes kynnerene kan minne om hikking(uten lyd).
storkenerpåvei. Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 hei. det er vanlig med mensenmurringer . har det mye selv..det kan vere alt ifra modning til kynnere. men blir det sterkere og kommer på intervaller bør du snakke med en jm...
Soulsister Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Fødselen min begynte sånn sist...Begynte forsiktig kvelden før, men dette virker mer aktivt. Ville ringt til jordmor/føden for å spørre, og ta en sjekk hvis dette fortsetter. Kjenn spesielt etter om det kommer og går! Lykke til, håper det "bare" er kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå