KaWi Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Skulle hatt mensen i løpet av søndag/ mandag, men har enda ikke fått den og pleier å være veldig regelmessig. Så når kan man teste? Har hatt en del symptomer, men om de er "innbildte" eller ekte, det er det stooore spørsmålet. Vet hva jeg håper på da
**Håper** Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Du kan trygt teste nå. Nå er du også over IKM, så da er det bare å teste i vei:=) Masse lykke til. Håper du har en spire i magen din nå.
KaWi Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 DA skal jeg labbe avgårde til apoteket Takker )
**Håper** Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Flott:=) Hold oss oppdatert da. PS....Nå som du er over IKM så trenger du ikke morgenurin heller. MEN om testen viser negativ og mensen ikke kommer, så test på nytt etter noen dager.
KaWi Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Skal holde deg oppdatert, og takker for støtte Er nervøs da...
*fortryllende* Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Spennende! Skulle også hatt på søndag, og den er veldig regelmessig.. 2 dager over.. Tester til helgen om mensen ikke har kommet, jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå