Gå til innhold

noen som har hatt blødning/mens til tross for at de var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg trodde eg var gravid denne mnd, men fikk en (vanlig) blødning. Men det er mange som sier at de hadde vanlig mens selv om de var gravide. Stemmer dette? er det noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Jeg testet svaaaaaakt positivt dagen før jeg venet mensen. Fikk mensen 3 dager for sent og hadde rukket å få to svake tester til før det. Nå har jeg blødd i nesten en uke og testet på nytt igjen i dag. Testen var så positiv som den kunne blitt! Så nå skal jeg bestille legetime så vi finner ut av dette. Regner med at jeg fortsatt er gravid siden testen har blitt sterkere..

Skrevet

Blør du som en vanlig mens, mer eller mindre?

Skrevet

Blør som vanlig mens. Kanskje litt mer de første par dagene.

Det kan jo hende det er en tvilling som har kommet ut da.

Tror ikke det er så sjeldent. Mange som tror de har mistet men så er det en igjen:) Ikke ta sorgene på forskudd. dra til legen og mål hcg. Da tar man blodprøver med et par dagers mellomrom. Hvis nivået stiger er man gravid. Hvis nivået synker er det dessverre over...

Skrevet

kan eg spørre om du har svangerskapstegn? merker du noen symptomer til at du er gravid? det gjør ikkje eg...

Skrevet

Hadde en helt vanlig mens med førsta så testa positivt 2 dager før neste venta mens.

Var da ca 6 uker på vei...

Så jeg hadde en blødning/mens når jeg var ca 2 uker på vei.

Skrevet

Jeg føler meg ikke gravid bortsett fra at jeg er kjempetrøtt, men vet ikke om det er fordi jeg er gravid da, eller om jeg bare ER trøtt lksom:)

Skrevet

jeg har en lignende situasjon gående selv, er trøtt og kortluntet, mensen kom på fredag en dag for tiden men var over søndagskveld noe som ikke er likt meg i det hele tatt. ER på jobb i nordsjøen så noe test får jeg ikke tatt. Spennende og skummelt

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Sist hadde jeg en vanlig mens ca 1 uke forsinket.

Denne gangen har jeg hatt svake blødninger i ca 3 uker til og begynne med.

Skrevet

Hej hej

Jeg fik en blødning lidt forsinket i forhold til når jeg egentlig skulle ha min mens, men jeg "følte" meg gravid. Uken før mensen kom hadde jeg utrolig mye smerter i nedre regionen av magen, men kun på den ene siden. Vanligvis så bruker jeg å få smerter i ryggen og i lenden op til mens, men denne gangen var det anderledes. Jeg hadde null smerter i det formatet som jeg bruker å ha det, men siden mensen kom, var jeg sikker på at jeg ikke var gravid.

Efter mensen, følte jeg stadig den her stikking i den ene siden av magen, og jeg tenkte straks på svulst eller sådan noe lignende, og tenkte: Greit jeg tar en test for å utelukke graviditet og jeg var faktisk gravid.

Jeg har ikke følsomme pupper, og føler meg som meg selv, er kansje lidt mere trøtt end vanlig sådan midt på dagen og har den her konstante stikkingen i siden av magen, det er ikke vondt, men føles som om noe klemmer på et eller annet der. Jeg er ikke kvalm og føler ikke at jeg har humørsvingninger i det hele tatt.

Jeg skal teste igen i morgen for å være sikkert, men jeg håper på dine vegne at du er gravid.

Vi har forsøkt i 5 måneder og nu lykkes det, så ikke gi opp.

Lionia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...