Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hvor sover barna deres på dagen? Gutten min på 5 mnd klarer ikke falle til ro inne lenger. Han må bysses/bæres og det orker jeg ikke holde på med. Så nå tar jeg han ut i vogna hver gang han skal sove. Må gå litt med han, men han sovner som regel ganske raskt. Synes han sover bedre ute også.
*Rutletutt* Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Milla sover også bare i vognen sin - også best ute.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Er ikke det bare bra for han å sove ute ? Kanskje du etterhvert kan gå kortere og kortere og til sist ikke behøver å gå overhode ? Vi måtte alltid bysse jenta i søvn, men nå sovner hun helst når hun ligger for seg selv.
oktoberjentene;) Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 vi har hatt det på samme måte i 3 mnd.... bare vogna som har vært bra nok, helst ute og helst rugge litt på den til han sovner... men den siste uken har gutten min hatt litt feber så jeg ikke har kunnet gå ut med han... har begynt å lage en liten "boso" på sofaen. gjerne med voksi posen, og der sovner han faktisk sover nok lengre ute, men må man være inne så må man.... hender jeg stryker han litt over øyenbrynene, da sovner han fort.... over hele pannen liksom.. hehe..... nå er han 4 mnd akkurat i dag og sover ved siden av meg på sofaen nuh litt godt å slippe ut med vogna hele tiden..... men tror det er mange som har den som en favoritt
lillemor_og_jeg Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hun sover ute på dagen, har gjort det siden hun var 2-3 mnd. Har vogna stående på verandaen og så legger jeg henne bare ut der. Sovner som regel ganske kjapt. Tror det er veldig sunt å sove ute ;-)
Kondis som en murstein Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hun sover i senga si om vi er hjemme. Vogna og bilstolen om vi er borte... Bor i 4. etasje, så sove i vogn ute når vi er hjemme er ikke aktuelt (selvom jeg skulle ønske det, for hun sover veldig bra ute)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå