Gå til innhold

hvor mye vann drikker deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Ca hvor mye vann drikker deres små skjønnheter til måltidene?

I dag morges fikk jeg Camilla til å drikke 25ml vann til grøtmåltidet, ikke særlig mye å skryte av, men like fullt rekord hos oss hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke målt så nøye, men her tror jeg hun bare hadde kunnet drikke og drikke nesten uten stopp hvis hun hadde fått lov :) Vann er så godt!!! Jeg vil imidlertid at hun heller skal drikke seg mett på pupp, så jeg holder litt igjen på vannet.

Skrevet

Amanda drikker ikke noe i det hele tatt :-( Så jeg synes det er helt topp at Camilla drikker 25 ml!!!

Skrevet

Jeg har ikke målt, men hun tar noen gode slurker hver gang. Hun får så mye hun vil ha selv, men noen ganger er jeg redd hun drikker seg mett på vann, så jeg må ta fra henne koppen. Hun får så mye hun vil ha når maten er inntatt. Vil tro at 25 ml jo er veldig bra til et måltid :-)

Skrevet

Har ikke målt så nøye. Han drikker vann ved kveldsmåltidet og middag, men han får pupp i tillegg så jeg vet han får i seg nok væske. Men han er veldig gla i vann, så jeg tror ikke det blir noe problem fremover.

Skrevet

Foreløpig har vi bare gitt til lunsj. Her er hun ikke overivrig og tar bare noen slurker. Her snakker vi ikke ml i det hele tatt. Må nok øve litt mer. Hun er enda veldig glad i melk selv om mengdene ikke er så store lenger.

Skrevet

25 ml høres jo veldig bra ut! Så flink hun er til å drikke. Jeg aner ikke hvor mye Erica får i seg, men jeg er glad så lenge hun drikker og ser ut som hun digger det! Setter flasken fremfor henne og lar henne få når hun griper etter den.

Skrevet

Jeg har endelig fått den lille vann-gutten som jeg ville ha. Søsteren hans er også veldig glad i vann, og drikker heller vann enn brus og saft. Så her går vannet ned på høykant.

Pleier å fylle tutekoppen full til frokost, og i løpet av dagen, kvelden og natten så er den tom. Ca 125 ml.

Kan samtidig anbefale å investere i en vannrenser som man kobler til vasken. Vi fikk innstallert den i forbindelse med vannkrisen i Oslo, og jeg må innrømme at jeg føler det tryggere og synes vannet smaker bedre når vi bruker denne.

Også er det jo så spennende for den store å hente vann derfra.. He he. Alt for å gjøre det artig å drikke vann... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...