Miaria. Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Altså.. Når jeg jobber å må bruke magemusklene, så hender det ofte at magen knyter seg veldig og det blir litt ubehagelig å fortsette..Føles som man strammer magen uavbrutt... Er det dette de kaller "mase rier"???? Hadde vært ås greit å kunne ha et navn på det, istede for å forklare hele greia hver gang:)hehe... er forresten i uke 23....
mininurk Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Heisann! Det du har høres veldig ut som kynnere. Hadde det sånn med de andre 2 jeg og. Mot slutten (med 1.mann) ble det så mye av disse kynnerne at jeg måtte sykemelde meg. Kynnerne kan komme når man anstrenger seg. Maserier er vel rielignende sammentrekninger som kommer og går uansett om du ligger stille eller ikke, men som ikke får fødselen i gang. Tror nok det er kynnere du har ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå