Gå til innhold

Kan noen gi meg et svar??:):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.. Når jeg jobber å må bruke magemusklene, så hender det ofte at magen knyter seg veldig og det blir litt ubehagelig å fortsette..Føles som man strammer magen uavbrutt...

Er det dette de kaller "mase rier"????

Hadde vært ås greit å kunne ha et navn på det, istede for å forklare hele greia hver gang:)hehe... er forresten i uke 23....:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Det du har høres veldig ut som kynnere. Hadde det sånn med de andre 2 jeg og. Mot slutten (med 1.mann) ble det så mye av disse kynnerne at jeg måtte sykemelde meg.

Kynnerne kan komme når man anstrenger seg.

Maserier er vel rielignende sammentrekninger som kommer og går uansett om du ligger stille eller ikke, men som ikke får fødselen i gang.

Tror nok det er kynnere du har ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...