kaje Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Sitter her med en negativ test... hadde håpet så sterkt denne gangen, men nei da... gullegget kom ikke :-(( Har tatt Menopur sprøyter i 7 dager og fikk 3 modne folikler...Tatt masse akupunktur og brukt mye energi og penger denne nmd.... Jeg er så lei meg, kjenner at tårene renner og at håpet på et barn blir fjernere og fjernere. TR kommer vel sikkert i morgen.... kjenner hun er på vei. Er i Spania nå, så jeg vurderer å ta meg en tur innom IVI klinikken og se etter informasjon om egg donasjon, mulig det blir min siste løsning... Er også usikker på om jeg skal satse en runde til med Menopur sprøyter mm. Det koster jo mye men sjansen for å bli gravid med egne egg øker jo litt iallefall...
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Trist å lese! Vet ikke hva slagsbehandlingsopplegg du har, men kanskje du skulle ha stukket flere dager? På siste forsøk stakk jeg i 14 dager før eggløsningssprøyten ble satt. Bytte av medisin kan også være en løsning... Vet at IVI klinikken opererer med garanti - noe å tenke på for de som velger eggdonasjon. Lykke til videre!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Trist å lese kaje... Var jeg deg så stakk jeg nok innom ivi klinikken og henta med meg den infoen jeg kunne få...I tilfelle.... Klem fra
kaje Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Takk for litt omtanke og svar... Har skikkelig behov for litt oppmuntring. TR kom for fullt i ettermiddag :-((
Gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kjenner ikke til de sprøytene... men vet hvor fortvilt og vanskelig det er å håpe og bli skuffet gang på gang. Det er helt normalt å bli oppgitt og lei. Heldigvis (for min egen del i hvert fall) ser jeg litt lysere på det igjen når el nærmer seg. Håper du lykkes med babydrømmen snart Klem fra meg
skifer Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Ja det er litt ekstra vondt når behandling ikke virker..man håper liksom litt mer da.. Ønsker deg bare lykke til igjen jeg Mange trøsteklemmer fra Skifer
Nina 40+ Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Hei kaje! Uff så leit.... Kjenner meg igjen, og vet hvordan det er selv om min situasjon er litt anderledes. Ikke gi opp enda. Høres ut som du gjøre det riktige med akupunktur, kosthold livsstil etc... Synes det er verdt å prøve litt til... Eggdonasjon er jo også spennende, og da er jo plutselig oddsen en helt annen for oss over 40-damene... :-) Ønsker deg lykke til med hva du måtte bestemme deg for!
kaje Skrevet 19. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2007 Hei igjen allesammen. Takk for alle oppmuntrende svar.. Er fortsatt i Spania, og har fått tilbake min positive energi... tenker nå opptimistisk på neste forsøk. Rart hvor fort de negative tankene forsvinner... og godt er det. Skal ikke ta hormon sprøyter denne mnd. men starter på`n igjen neste gang.... hvis ikke gull egget kommer nå da :-)) Tar oss en tur innom klinikken i Alicante imorgen, greit med litt inf. itilfelle.... Kaje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå