Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har tips om en enkel og grei call? Vi kjøpte en ny til frøkna nå, men veldig lite fornøyd. Hun ligger på eget rom over gangen, så vi hører jo henne uansett, men synest det er greit ha call likevel. Med denne vi har nå, slår callen vår ut ofte, også når hun ikke gråter. Men om hun gråter, hører vi ikke det på callen vi har. Den slår ut, ved at det klikker og suser litt, så hører vi henne over gangen, men ikke via callen. Liker det veldig dårlig, da jeg kunne tenkt meg at den fungerte, om hun f.eks skal sove ute. Også veldig kjedelig at den slår ut i tide og utide, da blir jeg liggende og lytte og tro hun skal våkne... Det er Topcom babytalker 1010 vi har nå.

Noen gode tips??? ;o) På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker philiips sin billige (499). Har henne på samme rom, og hører henne fra stua uansett..(liten leil). men den kan være litt treg å slå ut. men det er bare snakk om et sekund..Altså Vi hører henne fra rommet og så slår callingen ut! Den er heeelt grei til en billig pris, og så er den veldig lett og håndtere.. ikke mange kanaler å sånn som jeg ikke forståe meg på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...