Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hvordan henger dere opp pakkene til kalenderen? Har dere noe krative forlsag?? Noe som er dekoratvt og morsomt for de små : )
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Skal henge de opp i en stor grein vi har i ene stua. var egentlig til undulatene vi hadde, men nå er den ledig så da skal alle 48 pakker opp i den
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 i en hjemmelaget "pakkekalender" som mamma laget til meg når jeg var liten . Hva har dere pakket inn fornoe ?? Finnes ikke kreativ idag..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Forløpig har jeg blant annet kjøpt: Såpebobler Klistremerker Klut som er pakka sammen til en kloss , men som blir til en klu i vannet. En blyant med lykketroll på. Liten båt. Cars Klinkekuler. Sparebøsse En liten refleks bamse til å henge på sekken
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Det var smarte ting .. men snuppa mi er bare 15 mnd , så det passer kanskje ikke helt til henne. Lurer på om jeg skal vente til neste år med kalender jeg .. Så får det holde med sjokolade kalender i år
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 I fjor pakket jeg alle pakkene inn i rødt papir med hvit snor, ble fint, i år tenkte jeg at jeg skulle se om der var noe prinsesse jule papir.. Det jeg har kjøpt til nå er: - Mini dukke ( under 10 cm) med badekar og div, jeg kjøpte to forskjellige pakker,og i hver er det vell 5 ting, så da er det jo 10 gaver.. - Sminke, noe hun har ønsket seg leeeenge,men som mor ikke helt har likt,men men.. det er til lek da.. - Prinsessebok med liten magnettavle(dyrt,men skal få den den 23, da vi skal fly til Tenerife) - 8 Pocket katterunger.. - Smarties rør,med Mini i lilla bil på toppen (til en lørdag) Ellers så samler hun på sånne pynte prinsesser, så tenkte å kjøpe Ariel.. også må jeg vell ha ett par til.. Hun ønsker seg syngende Ariel, tenkte kanskje den kunne være på julaften, siden vi er i syden da, og det ikke blir så mange gaver vi tar med dit, så er det en grei leke å ha der nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå