venter bolle nr 2 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 jeg røyter noe sinnsykt om dagen.. enda er det 1 mnd siden jeg sluttet å amme... Stress? eller er det hormonelt? Har hørt flere miste hår etter garviditet.. Jeg går jo faen meg å støvsuger dagen lang...
♥ McQueen♥ Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Her mistes også enormt med hår for tiden. Det e hår over alt i hele huset. rart jeg fortsatt har hår på hodet.... 5 mnd siden lillemann ble født.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jepp, er veldig normalt å røyte masse fra ca 2-3 mnd til ca 4-8 mnd etter fødselen enten man ammer eller ei.
venter bolle nr 2 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 hva kan man gjøre med det???? drikke øl?he he
Forskeren Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 JAAA, over hele huset...! Godt å høre at det kanskje gir seg om 3 mnd... minsten er 5 mnd, har røytet noen mnd allerede, ja, husker ikke helt når det begynte.
*Rutletutt* Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Jepp...begynt å miste nå de siste ukene. Trodde jeg slapp unna denne gangen...men, nei. Husker jeg mistet masse hår etter jeg fikk førstemann, og trodde jeg slapp det nå siden jeg ikke hadde gjort det tidligere. Nå er det 3,5 mnd siden fødselen og jeg røyter noe helt vanvittig! Har nok å ta av da heldigvis;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå