Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Trenger en ganske stor str for puppene detter jo ut, har alltid "dobbelpupp" og det er jo ikke noe pent. Har lyst på noen med spile, sånn at det er noe hold, for ellers blir puppene så rare. Hvor kjøper dere amme BH? Sleng gjerne på pris også Takk
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 http://underverker.no/Amme-bh+fra+Abecita+fra+B+til+H-cup.b7zFA-xfZ0B-hTN9OCT-tRJ6lVBt6705hRjO34.ips På Underverker.no har jeg bestilt denne amme BH'n som jeg har vært veldig fornøyd med Jeg har største cup størrelsen og den støtter godt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Etter at jeg har fått to barn og ammet/ammer så har jeg gått fra søte små C-cup til E-cup... Sist jeg ammet klarte jeg meg med D-kup og da fant jeg helt greie amme-bh'er på Kahp Ahl med spiler, men de stopper desverre på D. Nå har jeg vært å kjøpt noen me E-cup på cubus. De er gode å ha på, men kan være enig i at de ikke er blant de lekreste.. Men akuratt nå er det komforten som veier tyngst.. Jeg håper de kryper litt når jeg er ferdig med amming slik at jeg kan rulle de sammen å putte de inn i en mindre bh da... haha (noen som har lest VG i dag... man blir advart mot å amme pga at det ødelgger puppene.. hahaha..)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 hmm finner ikke store nok her.. De har i cup, men ikke midje...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg har hørt at man ikke skal bruke spile-bh når man ammer, fordi det kan ødelegge melkekjertlene (?) De selger iallefall store amme bhèr på Lindex
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Dersom du bor i nærheten av babyshop har de BH er i store størrelser. Jeg har bare en variant uten spiler (ganske ulekker med orange blomster...men god å ha på ) jeg vet de har en hvit variant der også..men husker ikke om den var med spiler..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Triumph har store størrelser, de er også veldig behagelige. Er uten spiler da, siden det ikke blir anbefalt å ha noe som presser på og som kan blokkere melkekanalene, som igjen kan føre til brystbetennelse (det har jeg prøvd og det er skikkelig AUUUU!!). Er ikke verdens lekreste, men de er behagelige ) Kjøpte de på Lindex, ca 300 kr tror jeg.
ennaH Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Det er ikke sant. Melkekjertlene/melkekanalene sitter i selve puppen. Og det er ikke der du har spilene, med mindre du har ALTFOR liten bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå