Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Mini lå mellom pappaen og meg i sengen før vi stod opp i dag. Han har en stund grepet fatt i knærene sine og kikker veldig på føttene, men har ikke helt skjønt hvordan han skal få tek i dem. Til i dag, plutselig grep han fatt i tærene sine og så begynte han å skrattle, for mini er nemlig ekstremt kilen ;-) Så slapp han, stoppet å le, fikk tak i dem igjen og ristet av latter en gang til og slik gjorde han flere ganger. Både min mann og jeg holdt på å le oss i hjel av ham, SÅ søt da! Lille nydelige raringen vår :-)
oktoberjentene;) Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 hihi.. ja de er så søte har en liten raring vi også.. så koselig å ha han i sengen på morningen før vi står opp..... kos deg med den nydelige gutten din
*Rutletutt* Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 He he - så herlig:o) Milla har oppdaget føttene sine hun også, og ligger og "prater" med dem...men hun får ikke tak i dem enda;o)
pink1254788 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 hehe, her har vi også oppdaget føttene, og sokker og strømpebukser blir fort klissvåte... så gode å sutte på!
Mia_I Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 herlig! blir kjedelig når han skjønner at det er han selv som kiler :-9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå