Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 du svarte meg i går ang kalorier.det var bra at det var feil at man kun skulle få i seg 1000,hørtes så lite ut!jeg er 1.73 høy og veier nå 68.gikk opp 18 kg i svangerskapet,tross at spiste sunt og tur hver dag.sliter med de siste kiloene,vil gjerne ned til 63.da er jeg der jeg var før,og følte meg grei:)jeg går nå på tur hverdag med jenta mi.går som regel slik at er svett(i hvertfall en periode på turen)turen varer fra tr kvarter til to timer.har husmortrim på matten min hver dag også.da er det mage/lår /rumpe og rygg øvelser. jeg føler meg jo egentlig flink og aktiv, men kiloene vil ikke vekk.kunne du se for meg hvor mye kalorier som er passelig,som du sa i går..jeg skjønner ikke hva jeg gjør gale..jenta mi er nå snart 6 mnd od desverre ammer jeg ikke.
Gjest Ut på tur Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Heisann, her er jeg. Jeg husket ikke at man også skulle ha med alder. laget et regnestykke som sa du var 30 år... er uansett ikke alderen som velter regnestykket Jeg kom frem til at du kan spise 2300 kcal før trim, og så gjør trimmen du kan spise enda litt til. Går du 6 km i timen i 35 minutter forbrenner du ca 200 kcal Din BMI er perfekt sånn som den er nå, du er normalvektig Husk at kroppen din endrer seg når du har født. det kan hende du nå skal stabilisere vekten på et høyere tall enn før du ble gravid
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 takk for hjelpen:)))er snart 29,så var ikke så langt fra:)kanskje du har rett mht at kroppen forandrer seg etter graviditetog finner seg til "rette"litt høyere antall kilo.ser jo at det var myyye enklere å gå ned et par kilo før jenta kom og ikke minst da jeg var noen år yngre! men nå vet jeg ihvertfall litt mere om disse dustete kaloriene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå