Gå til innhold

For et herlig syn jeg ble møtt med i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod opp med storesøster på snart 2 og lillebror på 7 mnd. Begge i pysjamas, tenkte jeg skulle få fyr i peisen og litt styr på kjøkkenet før jeg begynte morgenstellet. Som sagt så gjort, jeg fyrte i peisen og begynte på kjøkkenet mens barna lekte i stua.

"Doddo dissa der! Doddo dissa der!" roper storesøster, og kommer løpende inn på kjøkkenet. "Thea vaska" sier hun og finner en kjøkkenklut. Jeg følger etter henne inn i stua og blir møtt av en kliss naken Theodor, en våt nattbleie, halvvåt pysjamas og en svær tisseføekk på gulvet.

*sukk*

Før jeg får oversikt over situasjonen er Thea Oline i full gang med å 'vaske' gulvene mine med kjøkkenkluten, Theodor finne det for godt å rulle over tisseflekken og spise litt på fingene sine osv.

God morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he! Fin start på dagen:)

Vi hadde en god start på lørdagen. Jeg og mannen min våknet kl 07:30 av lillegutt på 7 uker. Etter noen få minutter stod storebror på 2 år i døren. Han virket litt stille og rar men da mannen min bad han komme opp i sengen med oss så kom han. Mannen min tok tak i buksene og skulle til å løfte ham opp i sengen da hele håndens hans blev full i bæsj. Gutten hadde bæsjet hele blejen full og det rant ned i sokkene. Mens jeg satt i sengen og ammet lillegutt stod mannen min og gutten å sang mens de dusjet vekk bæsjen!

For en herlig start på dagen.

Skrevet

heeeeerlig!! Ser det for meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...