Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Ettersom jeg har skjønt skal det hjelpe til med modningen og gjøre huden mer elastiske osv. Noen som har erfaring med det? Om det fungerer liksom?!?? :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 ....dytter....dytter....dytter....dytter
de tre bukkenebruse Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 vet ikke om det vard et som gjorde det forige gang men jeg drakk da teen og jeg sprakk ingenting!=) får ikke tak i teen noen steder nå så jeg bruker kapslene denne gangen og håper at det var de som gjorde underverket=)hehe
Mia71 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har tatt kapsler fra uke 35 (er nå 36+6) i et forsøk om å modnes og unngå overtid:-) Visste ikke at det skulle hjelpe mot sprekker. Har uansett ikke fått strekkmerker. Ennå! :-)
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Hei! Jeg har fått tak i både bringebærkapsler og -te. Jeg kjøpte det på helsekostbutikken; Sunkost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå