2barnsmamma og hestemamma Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 er 21 uker,går i et minste og håper på at magen kan poppe ut litt til jul, kjenner dere noen som er 27 uker og ikke synes utenpå at de er gravide? har funnet den søte kjolen og greier som jeg så for meg ville bli så stilig med en søt kul på magen, men nå begynner jeg å tvile om jeg får noen, sukk. men har enda noen uker til jul så får håpe den kommer til da...
Dizzie_mortil3 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg var vel ca 24 uker før noen torde å kommentere at jeg var gravid sist gang. Denne gangen kom magen tidligere, jeg er 18 uker men har bare en svak bue, ingen kul...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Trøst deg med at det er STOR forskjell på å være i uke 21 og 27.. midt i mellom har babyen en skikkelig vokseperiode, frem til uke 30. Så mye kan skje! Men for all del; har absolut sett gravide i uke 27 uten mage.. særlig om de er overvektige, eller veldig høye. Da kan du gjerne skjule magen godt!
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Er lang ja, og JM sa at da gjemte de seg godt, men ikke akkurat overvektig,litt men ikke mye,flat mage.Vi får tro det kan poppe ut litt.hører folk sier at plutselig så bare popper den ut..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 jeg fikk ikke mage før ca 22 uker,kom veldig fort på meg,andre så stor forskjell på meg da de så meg uken før og ingenting og plutselig var det en kul der.pussige greier ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå