Gå til innhold

Hvor mye drikker deres 7 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca hor mye væske totalt i døgnet?( vann, melk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krydde ikke av innlegg her inne- så jeg dytter litt ::)

Skrevet

Vesla her er 8 mnd, og drikker ca:

3-4 x 240 ml mme

og

ca like mye vann. tror jeg.

Skrevet

oi.. da tror jeg mi jente drikker lite.

Hun drikker ca 100-150 ml mme x3 + at jeg prøver å få i henne vann til middag. drikker kanskje 20-50 ml .

Skrevet

Trodde ikke de skulle ha mer enn 600ml mme i døgnet etter at de var 6mnd gamle jeg. Mulig jeg tar feil da, men syntes det hørtes mye ut hos hu ene her.

Her så drikker ikke snuppa så veldig mye.

Ammer morgen og kveld, resten av dagen er det bare slurker av vann, mme eller babyjuice. I dag har jeg fått i henne ca 50 ml tilsammen.

Men hun får jo i seg en del væske via maten. Spiser to gode porsjoner grøt, frukt til lunsj og helt middagsglass.

Har greit med tissebleier, og er i strålende humør :-)

Skrevet

Jeg synes dette er vanskelig! Gir nesten ikke vann - føler det fyller opp magen, hun spiser nemlig så lite fra før. Men mange våte tissebleier hvert døgn gjør at jeg ikke engster meg så mye. Hun er jo blid og glad..:-)

Skrevet

Didrik drikker 180 ml til frokost, 150 til lunsj, 120 til middagen og 150 til kvelds. Drikker litt vann til middagen, men maks 40-50 ml. 6,5 mnd gammel =)

Skrevet

Ja, de får jo mye væske gjennom maten sin også.

I dag har jeg fått i snuppa ca 75ml med vann tilsammen, og hun har hatt 4 gode tissebleier i dag. Så føler at hun får nok væske iallefall :-)

Men det er jaggu ikke lett når de plutselig slutter å ville ha mm på dagtid, og heller ikke er glad i flaske og mme. Man blir jo fort litt bekymret da.

Skrevet

210 ml mme på mårran og 210 på kvelden.. til måltidene vann.. tilbyr vann ganske jevnlig om dagen når hun våkner etter lurene sine o.l bruker hun være tørst ,men primært til grøt og middag.. drikker ganske mye egentlig...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...