Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hvilken årsmodell er det, og er det trepunktsele eller magebelte på det midterste av de tre setene bak (på en med flere seter, så i første raden.
Reflexia Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 onkelen min hadde det før..sikkert 96-98 modell.. på bakerste rad var det sånne over skuldra,første rad var det over skuldra,men rett over i midten..forran var det rett over.. åtteseter...
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar :-) Bare lurer på om jeg forstod deg rett her. Første raden, altså den nærmest fører og passasjersete, der var det skulderbelte på sidene, men magebelte på midten? Og så skulderbelte på alle tre setene på den rekken lengst bak i bilen?
jua 10.12.05 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Hei! Vi kjøpte oss en 98 modell caravell i sommer da vi fikk nr 3. Vi har en 7-seter, på rad to har vi 2 seter et med magebelte og et med trepunktsele. På rad 3 er det magebelte i midten og trepunktsele på de andre.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hmm, vet du om det er mulig å få skulderbelte på alle tre setene på rad 2 (altså raden bak førersete)? Ville helst hatt det, vi vurderer s¨nn bil vi også side vi har tre barn nå :-)
bambi på isen Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Vi har/hadde (skal selge den) en caravelle fra 93, er registrert som 8 seter tror jeg, men de siste plassene var benker bak i bagasjerommet, har beholdt en, for den var praktisk å ha der til bleieskift osv. Så den rekka med 3 seter (bak førersetet) har 2 punktsele i midten!!
somm@r Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 I vår caravelle 2006 er det trepunktsseler på alle 8 setene.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Takker alle for svar (og tar gjerne i mot flere). Så da er det begynt å komme trepunktsele i midten etterhvert altså? Vi vil helst ha det slik at vi har mulighet til å ha alle 3 ungene i første raden og kunne slå ned den bakerste sånn til vanlig og har stor bagasjeplass i stede, men mulighet til å slå opp setene når vi trenger dem fordi vi skal være flere i bilen.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Jeg har en 94-mod Caravelle,5 seter.Den har trepunktssele i alle tre setene bak.
jua 10.12.05 Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Vet ikke hvor store barna dine er men med min som er 6, snart 2 og 3,5mnd er det veldig greit å ha dem litt fordelt. Er lettere å komme fram i bilen også med denne fordelingen. Er god plass i bagasjen uansett.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Ungene er 5 år, 3 år og 5 mnd. Vi bor litt krøkig til så derfor må ofte hele familien være med når vi skal gjøre de litt større innkjøpene (fordi vi kombinerer det med besøk til famiilie) og det hadde vært så deilig å ha god plass til å bare trille inn vognen, kunne ta med syklene eller akebrett til de to eldste osv + alt annet vi måtte trenge. Vi får ta og titte litt rundt. Blir nok neppe (desverre) aktuelt å kjøpe før tidligst til høsten igjen fordi jeg ikke kommer meg ut i jobb før det (er ferdig utdannet til våren så håper jeg får jobb til høsten igjen, som lærer) med mindre vi finner en som er billig nok innen den tid.
mammat2"engla" Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Hei:) VI kjøpte en 97 mod, for noen mnd siden. vi har 6 seta med skulder belte til alle sammen:)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 Hmmm... Ser ut som om årgangen ikke har så mye å si da? Litt tilfeldig hva osm er rett og slett. Vil i hvertfall helst ha 3 punktssele på alle tre setene på første rad, så da er det vel bare til å bruke god tid på å lete etter den perfekte bilen :-)
camomilla_80 Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 Hei:) Vi har en 2001 modell, 5 seter, og alle selene er skulderseler( tre punkt). stormende fornøyd med bilen! anbefales på detsterkeste! tre unger i ulike seter/pute uten at det er i nærheten av å være trangt mellom setene:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. november 2007 #17 Skrevet 13. november 2007 Vi har -97mod med 4 trepunktseler bak! Originalt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå