Gå til innhold

i dag skal jeg siste gang til jordmora mi :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

det blir litt rart at det er siste gang jeg skal på kontroll til jm i dag, skal ha ks neste onsdag :) bare 8 dager igjen hjelp....begynner nesten å grue meg litt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy :) Hehe, tenk at om en uke er du tobarnsmamma :) Gleder meg til det er min tur, 39 dager igjen nå. Skal til jordmor neste uke.. Jippi;)

Skrevet

ja nesten utrolig at jeg er mamma til snart to små :)

ser du ble høygravid i går, gratulerer :))

Skrevet

Takktakk:) Tiden flyr nå..!! Synes liksom ikke det er så lenge siden jeg hadde 200 dager igjen ;)

Skrevet

etter jeg har passert 100 dager igjen så synes jeg dagene fly av gårde hehe...og nå har jeg kommet ned i 8 dager !!!

sambo har bare 4 dager igjen å jobbe også for han skal ta 2 uker fri fra neste tirsdag for han skal være med på kontrollen på sykehuset :)

Skrevet

Okei, ja han kjenner det vel på kroppen han også tenker jeg ;) Sambo er reist på jobb han. Så han ser jeg vel ikke før i 8 tiden i kveld.. Er ikke helt frisk idag, så jeg har lagt meg godt til rette på sofaen ;) Venter på tlf fra dekkbutikken om at jeg kan hente vinterdekkene våre, håper de kommer idag.. Ikke gøy og kjøre på sommerdekk nå nei :)

Skrevet

sambo skal jobbe overtid til kl 18 i dag :( litt kjedelig for jeg orker nesten ikke å ta av meg Sander så jeg tror jeg får be mamma være her til rundt 17 tiden etter at vi har vært hos jm...hun skal bli med meg for jeg orker ikke å gå alene må ha en arm å holde i...så skal vi ta lunsj på en kafe etter jeg har vært hos jm...

pappa skal være hjemme hos oss å passe sander :)

skal få hjelp av mamma til å bytte på gjestesenga + våres seng + pusset et par vinduer i samme slengen...så skal vi ta senga til Linnea inn på rommet vårt....så får jeg pappa til å henge opp rullgardina som mamma kjøpte til linneas rom i går....han må jo ha noe å gjøre når sander sover tji........

Skrevet

Ja det er greit med hjelp når det trengs, da er det godt å ha familien så nær:) Jeg er også kjempeheldig sånn sett, mamma, min søster og svoger bor ca 10 minutt fra oss. Og pappa og lillebroren min bor en time herfra. Så de er aldri langt borte om vi trenger hjelp til noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...