Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Da joiner jeg dere:) Tr kom idag og jeg er inne i min 1pp:) Kan nesten ikke tro det er min tur til å tenke på ikm og alt det der nå Gleder meg til å slå følge me dere og håper vi blir mange som blir kjent og som kommer til å følge hverandre her:) Kjekt å kunne snakke me andre i samme situasjon:)
**Håper** Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei Elisabeth:=) Så hyggelig. Velkommen hit sammen med oss. Ganske ny her inne jeg også og er i min første pp. Men har ikke gått på pilla siden september. Har IKM førstkommende mandag den 19. Har ingen tru på at det har klaffet da. Ønsker deg masse lykke til og håper du slipper å prøve lenge. Krysser fingrene for deg:=) Klem klem
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Takk i like måte:) Jeg slutta på pilla i juli. så har fått litt oversikt over syklusene. Men er fullt klar over at det kan ta litt tid før d klaffer. Men håper masse det skjer fort:) Min ikm blir jo ikke før i uke 50 da;) Håper det er mange som liker å snakke her inne:) Hvor er du fra? Hvor gammel er du? Hva driver du med? Hehe, lyst å bli kjent med noen ja;) Jeg er fra stavanger, 28 år og jobber som prosjekt koordinator:)
**Håper** Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Åhhh, dette blir spennende for deg. Håper det klaffer fort for deg:=) Vi er like gamle. Jeg er også 28 år og bor i nærheten av Oslo. Har du fått regelmessig syklus nå??? Jeg hadde min ordentlig mens den 22 oktober og godt er det.
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Velkommen velkommen:-) Arti med flere i 1 pp! Blir spennende! Lykke til!
Venter på 3_de spire Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Velkommen til oss!! Er i 1pp vi også, hadde IKM i går. Ingen tegn til TR, men testa negativt i dag. Er 27år og prøver nå på nr.3. Har klaffet med en gang med begge de andre, så håpet er der enda. Så lenge TR ikke kommer holdes håpet ved like. Masse lykke til alle sammen!! Håper vi går over til 1.trimester ganske kjapt
Knotten & lille persille Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Hei Jeg er helt fersk i dette "gamet". Har en sønn på 6 som jeg tror kom med storken:-) Rakk iallfall ikke å prøve den gang, så jeg synes det er veldig spennende å få med meg hele prosessen denne gangen! Har IKM i morgen, men ingen tro på at det har skjedd noe allerede. Har vært inne her og "smugtittet" litt i det siste og synes at dette virker som et veldig hyggelig forum. Man trenger noen å dele gleder og sorger med når samboer "rister" på hodet over masete kvinnfolk:-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2007 Ja, jeg krysser fingrene:) Men jeg tenker alt for mye på det merker jeg. må okkupere meg med andre ting:) Har hatt sykluser på 26,28,25,27og 27 dager. så ganske regelmessig iallfall:) Så håper jeg klarer treffe el:) Håper du får treff denne pp:) Spennendes:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Hehe, sant d:) og så vil jeg ikke diskutere for mye med mannen min heller for er redd for at an skal bli stressa:) Utrolig kjekt så mange har lyst å bli kjent/snakke:) masse lykke til alle sammen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Hei:) Velkommen hit! Så spennende at du gikk inn i 1pp i dag. Håper at det klaffer raskt for dere. Masse lykke til med prøvingen:)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 hei å vælkommen hit te oss=) håpe d klaffe kjapt te dokk da=) lykke te me prøvinga,en spennende ti i møte no hehe! e forrestn 24 år å prøve på nummer 3=) like å jabb æ ja,så d e bare å send brev=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå