Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Nå når det nærmer seg jul er det jo godt med konfekt! Jeg liker best Sfinx, er ikke så glad i de med likør i. Dere da?
S.J.E.F.E.N Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 er ikke så glad i konfekt jeg men dessertsjokolade er bare rein sjokolade så den synes jeg er god
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Den de har på Moliere i Bergen, den med karamell og salt!
Reflexia Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 mozartkuler...går vel som konfekt det også? ellers er dessertsjokoklade godt,og kong haakon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå