*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Opplevde noe rart når jeg tempet i dagtidlig. Først tok jeg tempen under høyresiden av tungen, da ble den 36,2. Rett etterpå tempet jeg en gang til, men da under venste side og da ble den 36,5! Noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei! Ja, jeg har opplevd at tempen stiger fort om morgenen. Jeg pleier å registrere den første målingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå