mimmitiltre Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 hei, noen sok kan anbefale et bra sted aa ta modnings akupunktur?? og hvor mye koster det?? hvis man vil bruke akupunktur under foedselen, maa man da si ifra paa forhaand?? mvh
mimmitiltre Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 bori oslo, saa oensker aa gaa et sted i byen:)
Kariannekva Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Klinikk Fjeld på Majorstua er veldig bra! www.klinikkfjeld.no
Kariannekva Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Glemte å skrive at det koster 380kr gangen.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hei! Både ene kusinen min og søsteren min har gått her; St.Hanshaugen Akupunktur & Homeopati, tlf nr 22 56 52 24. Stedet ligger ikke langt i fra krysset Ullevålsveien og Geitmyrsveien. Jeg er ikke helt sikker på prisen. Søsteren min fødte 24. oktober, og babyen var ute etter 20 min(fra da pressriene startet).
line_n & sara Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 kan også anbefale klinikk fjeld, vibeke (akupunktøren der) er kjempeflink! hun setter dessuten litt kraftigere modningsnåler enn vanlig, rett å slett pga god erfaring m det! verdt 380 kr!
mimmitiltre Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 ok, supert!!! tusen takk jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå