Gå til innhold

hvor tar dere modnings akupunktur?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

 

noen sok kan anbefale et bra sted aa ta modnings akupunktur??

 

og hvor mye koster det??

 

hvis man vil bruke akupunktur under foedselen, maa man da si ifra paa forhaand??

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bori oslo, saa oensker aa gaa et sted i byen:)

Skrevet

Klinikk Fjeld på Majorstua er veldig bra!

www.klinikkfjeld.no

Skrevet

Glemte å skrive at det koster 380kr gangen.

Skrevet

Hei!

Både ene kusinen min og søsteren min har gått her; St.Hanshaugen Akupunktur & Homeopati, tlf nr 22 56 52 24. Stedet ligger ikke langt i fra krysset Ullevålsveien og Geitmyrsveien.

Jeg er ikke helt sikker på prisen.

 

Søsteren min fødte 24. oktober, og babyen var ute etter 20 min(fra da pressriene startet).

 

 

 

Skrevet

kan også anbefale klinikk fjeld, vibeke (akupunktøren der) er kjempeflink!

hun setter dessuten litt kraftigere modningsnåler enn vanlig, rett å slett pga god erfaring m det! verdt 380 kr!

Skrevet

ok,

supert!!! tusen takk jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...