Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Gutten min på 18 mnd er glad i mat.MEN kun brøskiver og middag. IKKE noe frukt,ikke youghurt,ikke gr.saker......( Prøvd alt over lengre tid....han kniper igjen og spytter ut. Eneste jeg klarer å lure i han er kokt blomkål blanda med potet. Han har en storebror som elsker frukt og spiser gr.saker nåe mamma sier det *ler* så jeg hadde håpet han skulle "ta" etter han med tiden,men ser dårlig ut. Tran vil han ikke ha mer......får biovit da,men holder det??? Hønemor vet dere....
Fabelaktiv Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Er nok ikke noe å stresse med.. han kommer seg nok snart. bedre han spiser det han liker enn ingenting Biovit er sikkert bra nok (er det d-vitamin i det? hvis ikke kan du kjøpe d-vitamin på apoteket og blande i melken hans eller så)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Glemte å si at han elsker disse fruktbegrene fra nestle` og hipp så han får en sånn hver dag. Jaja....takk for svar. Sulten er han i hverfall ikke *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå