Gå til innhold

Hvor i huset har dere brannslukkings-apparatet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det ute i hallen/gangen. Vi har ingenting annet rødt enn den stygge saken der.

Er det noen her som har en ide sånn at jeg kan få den litt ut av syne, men samtidig lett tilgjengelig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det på soverommet vårt. Har blitt anbefaslt det fordi da har man det tilgjengelig viss det begynner å brenne på natten.

Skrevet

Soverommet, bak døra.

Skrevet

Vi har en i gangen oppe mellom soverommene og et i boden ved siden av gangen..

Skrevet

har det ved siden av sengen. Det er størst sansynlighet at det vil bli brukt om natten. Dersom du har det et annet sted vil jeg anbefale på d sterkeste å flytte d inn på soverommet...

Skrevet

Soverommet

Skrevet

ehh nå ble jeg faktisk litt usikker hadde den i gangen men holder på å pusse opp der(snart ferdig er bare 1,5mnd siden vi starta) tror jeg skal finne den å sette den på soverommet jeg, står vell under alt det andre som hører til i gangen..

Skrevet

Rett innenfor døra på inneboden. Boden er like ved både stua, badet og alle soverommene. Viktig å ha den tilgjengelig og ikke minst huske hvor man har den. Vi måtte slukke en brann hos naboen for ett år siden, og da husket ikke mannen min hverken nr til brannvesnet eller hvor brannslukningsapparatet vårt var. Godt at ho mor ordnet opp da. ;o) Naboene hadde ikke brannslukningsapp. og heller ikke brannvarsler, skummelt!!

Skrevet

har den på veggen i gangen der soverommene er. også har vi brannslange under vasken på kjøkkenet

Skrevet

Vi ble faktisk anbefalt å ha det hengenede i gangen, for skulle uhellet være ut og noen utenfra ser røyken kan dem bryte seg inn i huset, finne bsapparetet..

Skrevet

Vi har et på vårt soverom i andre etg. Så har vi et bak døra ved kjøkkenet i første etg. (åpen løsning mellom stue og kjøkken.)

Så har vi et i kjelleren i det tekniske rommet. (sikringskap, varmtvannsbereder, alt av data og tele osv)

Så har vi et i hver garasje.

Skrevet

På gulvet i et skap på soverommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...