Gå til innhold

Hyppig avføring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4 mnd som de siste dagene har hatt hyppig avføring opptil 3 ganger pr dag... han har normalt hatt 1 gang daglig.. han holder på med tenner kan det være grunnen til hyppig avføring? noen som har opplevd det?

Han får også grøt og har fått det siden han var 3 mnd nå har han plutselig begynt å nekte og spise grøt.... kan dette ha noen sammenheng med tenner?? Takknemlig for svar om noen har opplevd det samme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en datter som er 5 mnd. Jeg fullammer. Hun har den siste uken hatt avføring 6-7 ganger pr natt og like mange ganger på dagtid. Dette var helt normalt i føge helsestasjonen. Dette med avføring kan gå i sykluser. Nå har jenta mi hatt hyppige avføringer siden hun ble født, men har ikke bæsjet på natta på et par mnd, så jeg synes det virker rart at det skal begynne igjen nå. Man har gått bort i fra at dette har noe med tenner å gjøre. Noe jeg håper likevel. Ganske slitsomt dette nattkjøret.

Skrevet

Hei og takk for svar.. jeg har snakket med hs og hun sa at det kunne ha noe med tenner å gjøre hun da.... vel vel vi får avvente et par dager å se om det gir seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...