Smula 80 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg går i slutten av min 23 uke, og jeg lekker melk allerede. Ikke bare noen dråper heller. Forrige gang var jeg en "melkende ku" som det bare rant sinnsykt mye melk ut av, men ikke så TIDLIG i graviditeten!! Blir jeg verre denne gangen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.... Binde hånkler rundt puppa! :-) Kommer til å drukne babyen... hehe
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Helt normalt og veldig irriterende:=( Kjøp deg ammeinnlegg så slipper du og risikere to blaute flekker på puppene...
Piken på landet Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Sist svangerskap begynnte jeg å lekke i uke 20. Satt hos svigers på julaften å kunne ikke fatte å begripe hva jeg hadde klart å søle midt på puppen :-) Bare å kjøpe seg ammeinnlegg!
Linaria Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg lekker ikke enda heldigvis (er i slutten av uke 15), men jeg (rettere sagt typen *lol*) har oppdaget at det kommer noen dråper hvis man stimulerer brystet. Fikk helt noia med en gang.
Smula 80 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Har vært å kjøpt amme innlegg....huff.... Det er jo bare å bli vandt til det.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå