Lille Ollebolle Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hva betyr egentlig årsverk?? Noen som kan gi en enkel forklaring slik at jeg forstår?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hmm. Er ikke det hvor mye en person sopm jobber fullt jobber på ett år, altså for å vise til mengden arbeid?
Fabelaktiv Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jo det stemmer... Det er antallet fulle stillinger i løpet av et år hvis man sier 10 årsverk så kan det bety 5 100% stillinger + 10 50% stillinger eller 10 100% stillinger osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå