Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 har dere noen tips til hva jeg kan finne på i utdrikningslaget som jeg skal ha ansvar for. vi blir 10 stk jenter, ingen av oss er typen til å ha et flatfyll. tenkte vi skulle først ut å spise god middag, men hva kan vi gjøre etterpå?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Shopaholic:) Gi bruden 500 kr og 30 min til å sette sammen ett antrekk (som hun må gå med) på ett kjøpesenter feks. Spille inn singel ( i alle fall mulig i Oslo), piknikk (litt avhengig av årstiden kanskje..) ha en koselig venninne lunsj på resturant med champagne feks? Litt classy og koselig ikke bare harry og ekkelt..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 -Et lite dansekurs, feks i salsa. -Intervju hennes tilkomne på video, der du spør han om div spm. vedr sin brud, for å se hvor godt han kjenner henne (feks hva er hennes favorittrett? hvilke uvaner ved deg irriterer hun seg over? osv...). Vis videoen på utdrikningslaget, og sett på pause før hvert svar, slik at hun også kan gjette hva han vil komme til å svare. -Sitte i badestamp med jordbær og champagne Likte dessuten shopaholic-idèen over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå