Gå til innhold

.. og hva slags fødselsforberedende aktiviteter skal novemberdamene drive med i dag da?


Løvemor07

Anbefalte innlegg

" Kan ikke pappa dra ut babyen da?" sa 4 åringen til meg i dag ved frokostbordet, så som dere skjønner begynner hele familien her i huset bli lei av å stirre på denne kulen som bare lever sitt eget liv.....hi,hi..er litt søt han som skal bli storebror da....

 

Nå er imidlertid huset tomt, og jeg sitter nå her og lurer på hva slags desperate forsøk jeg skal prøve på for å få junior til å skjønne at det er her ute det virkelig skjer :-))))

 

Støvsugde og vasket i går, men tror faktisk jeg skal ta et raid til i dag, bare for rutinen sin skyld...og så skal jeg lage noe ekstra sterkt og godt krydret til middag...er det eneste jeg ikke har prøvd........ så får vi se hva som ksjer..

 

Er så lei nå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg rydder i skuffer og skap. Fant et lass med duker og brikker som ikke var så nystrøket, så jeg skal begynne på det. Juleduker også :-)

Koser meg med permisjon jeg, har ikke gått så lenge ennå at jeg er så lei, - så jeg føler meg ganske heldig !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk jeg en lang tur og handlet. Imorges har jeg også gått en times tur. Og så har jeg bestilt time til akupinktur imorgen! he he , så på tv igår at det skulle ha effekt, så her skal ingenting være uprøvd.. 11 dager igjen, men det føles som om det aaaldri skal skje. Lykke til damer , gi endelig beskjed hvis noe virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kjære dere

det hjelper å ha sex!!

Så få mennene deres hjem i senga!

 

 

:)

 

Har funket hver gang for meg. Først gått i trapper, så ha sex :) yeah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg skal føde.. Sitter å jobber med studier for harde livet, jeg. Har så mye jeg skal ha unna før den lille kommer - synes tiden bare flyr og det er bare noen dager igjen! Også har jeg jo ikke kjøpt noe særlig klær til babyen enda, ikke madrass, ikke badebalje, ikke stellebord og ingen stelleprodukter.. Og senga må settes sammen og det er ingen belysning på soverommet..

HJELP! Ånei! Nå kom jeg på at jeg ikke har montert bilsetet! Hvordan gjør man egentlig det?

 

Herlighet - nå må jeg løpe opp på loftet å sjekke hva vi har egentlig, kjøpte vi ikke en dyne for en stund siden? Og en vinterdress? Og har jeg kjøpt lue til babyen?

 

Dette blir som julekvelden på kjerringa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen..

Jeg var å henta ett lass med klær som jeg sendte til mammaen min for vask (syns jeg har nok klesvask fra før, så jeg var litt sleip å sendte babyklærne til mammaen min hihi).. Så disse klærne skal jeg legge i kommoden, så de ligger klart til ho kommer.. Etter det skal jeg rydde og vaske litt i hjemmet, for jeg føler at jeg ikke får det verken rydddig eller reint nok.. Men det er vel sånn det fort blir når man har rugetid..

Så denne dagen kommer til å bli skikkelig intressant gitt, bare rydding og vasking.. (må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av dette her)

 

Jo også må jeg få orden på rommet til de to mellomste barna mine, for det ser rett og slett ut som om det har blitt bomba!!! Men hva kan man egentlig forvente seg av 2 barn på 5 og 3 år da??? hmmmm..

 

Håper dere får en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅååååhh- så nydelige å lese at det er flere i samme båt!

 

Vi fikk faktisk tatt en skikkelig rengjøring sammen her hjemme i går - superteam :) Men, har fortsatt seng og stellebord stående i esker i kjellerstua.. Vi mangler også strøm på soverommet pga oppussing :( Er dt mulig,,

 

Sex får jeg ikke samboeren min med på, det har han tatt avstand fra en god stund - tror min mage og alt av liv og røre der inne gjør han skremt. Vi får kose oss ekstra når kroppen er brukbar igjen :)

 

Vi surrer med navnprat nå, blir ikke helt enige..

 

Ellers så har vi ei på 4år som VIL JO BARE at babyen skal komme da!!! Stakkars, hun har jo vært så utrolig tålmodig lenge nå.. ;)

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Drikker forøvrig mye bringebær te - er faktisk kjempegodt !!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen ;o)

i dag blir det støvsuging,oppvask, en tur i banken må endre noen trekk datoer, får jo ikke penger på samme datoer lengre nå.. hehe ;o)

(holdt på å glemme det, tenkte ikke over slike ting, så må fixe det slik at det er nok peng når lånet skal trekkes.. huff alt mulig å tenke på..)

så skal je prøve å få gått meg en tur i dette herlige været, kaldt, men den nydlige sola jo ;o)

 

barn ja... tanungen min spurte så fint igår *tante, hvordan kommer bebien ut av magen din??*

en ærlig tante *kommer ut av tissen til tante*

han ser spørrende på meg å sier *da har ikke mamma hatt bebi*

tante svarer *jo, du var jo bebien til mamma og kom ut av tissen hennes..*

han *hmmm.... har du sett denne tøffe nye bilen min tante?? *

 

hehe, tror dere jeg og mamman hans lo godt eller??

han ville ikke høre noe mer om det at han var kommet ut av tissen til mamma... han er bare 4 da, men så utrolig smart og våken liten gutt..

alle som møter han tror han er skolegutt, helt rart..han lixom bare hoppet over noen år.. hehe ;o)

 

når jeg er med han, så glemmer jeg lixom smertene mine litt, for da ser jeg fremover og tenker at om noen år er lille bebien min som nå ligger i magen så stor som han... når jenta mi er 4 er han 8.. helt rart å tenke på.. hehe ;o)

 

ha en strålenes dag alle sammen ;o)

som dere sikkert skjønner, så har jeg en VELDIG positiv dag i dag.. hehe ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål! Jeg vrir hjernen min for å komme på lure ting.

Startet dagen med en runde i sengehalmen (er 2 dager over), og passet på å ligge et par timer etterpå for godgjøring :) Nå har jeg siktet meg inn på en hel del kartonger som må bæres ned en trapp. Ellers har jeg en del arvede babyklær fra 60 + som skal over i egen kommode. Jeg må vel finne på noe mer utover dagen... Jeg er tom for den gode bringebærbladte, og det er de på butikken også :( Jeg har noe hjemmelaget da, men det blir ikke til at jeg drikker like mye av den.

Ellers blir det klubb (komle) til middag. Sterkt krydret pizza hjalp ikke på søndag så... SUKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde raspeball til middag i går vi , men har dessverre ikke gitt resultat enda..så nå skal jeg på butikken og spore opp bringbærte :-))))...og skoleboller...............nam,nam..prøver nå fortsatt å spise han ut jeg nemlig hi,hi......

 

Sexen ga meg bare innmari masse kynnere så nå blir det ikke mer av det før ungen er ute....tror jeg da ;-)))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at samboer skal hjelpe meg på vei, men det er visst vanskelig :-(

Så jeg spiser kanelgrifler og skal lage grøt med masse kanel til kvelds...

Også har jeg vært med pappaen min og funnet barnevogn i dag, en lysegrønn teutonia fun duo :-) Kjempefin :-)

Det var det eneste som manglet, så no er alt på stell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...