Gå til innhold

god morgen!

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha en fin dag, alle som en!

... og du Maud..... skulle ikke du ha permosjon??? da må du jo ikke drive å gjøre ting, da skal du jo bare slentre rundt på cafe, of kjøpe små snuppete ting til liten ting!

men altså, ha en fin dag!

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen både de med og uten permisjon/mosjon:-)

Kunne trenge til litt mosjon her i frisk luft. Kaldt, men nydelig sol ute i dag. Men det er alltid en som har feber her i huset på denne årstid.. Ikke så store sjans til å komme seg ut før i ettermiddag.

Enn så lenge leker de to minste, en med og en uten feber fint. Det er jo lov å håpe:-)

En strålende dag til alle!

Skrevet

En god morgen til deg å (er det morgen når kl er 11.35?)

Og en god morgen til alle dere andre også!

Her i trøndelag er det nå et strålende vær med litt snø, 3-4 minus og sol fra skyfri himmel:) Perfekt vintervær med andre ord!

Sitter på jobben jeg da, men fryder meg med barnehageungene bortenfor gjerdet som er ute og aker. Akk, en skulle ha vært 4 år igjen og vært ute og lekt he he he.....

Skrevet

Håper dagen er fin hos dere alle.

Hvis jeg ikke kan gjøre ting, da tror jeg jammen ikke jeg orker å ha permisjon. I dag har jeg imidlertid gjort veldig lite. Sovet på sofaen, lest bok, tatt noen telefoner og tatt det helt med ro. Tre fulle dager med kurs følger og så er det på tide å ta det med ro igjen. Tror jeg...

Håper møtet med skoleledelsen gikk bra Dritgrei

Skrevet

hehe... nei det er deilig å gjøre noe... Jeg for min del gjør altfor lite for tiden :-)

Skoleledelsen tok ikke telefonen i dag ( har ringt to ganger), men jeg skal prøve en gang til nå på slutten av dagen. Men det skjer ting og det skjer fort, og det r jeg glad for. Tiltak er iverksatt fra i dag av, og jeg har fått dagens rapport fra skoledagen, og skal snart ringe Sfo - mannen og høre hva han tenker om dagen. DEr vet jeg at de trommet sammen et møte med en gang(de har egentlig bare møter på torsdager) så det skjer ting, og det er jeg glad for. Fint at de tar seg på tak når de blir bedt om det i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...