lillerosin86 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har vert på ultralyd og fått vite hva eg venter. MEN nå når eg ser på ultralydbildet så syns eg det ser ut som det motsatte av det ultralydlegen mente det var hehe.. Noen som vil ta en titt? Ligger bilder på profilen min. Se på det bildet til venstre, der ligger altså babyen med beina fra hverandre og tisser, du kan se tissestrålen,ganske stilig. Så kommer tisset ut av en jentetiss eller en guttetiss?
lillerosin86 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 Så rart, har nettopp lastet opp bildet no... det ligger innpå siden min når eg er inne å ser.
To trollunger + en spire Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Får ikke bildet opp i stor nok størrelse til å se etter kjønn...
lillerosin86 Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 HVordan gjør eg sånn at dere kan se bildet i stor størrelse da? Er ikke no datageni akkuratt =P
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Du får ikke til å zoome inn bildene da når du tar bilde av UL-bildene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå