**Håper** Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Ja da er det Tirsdag og ny dag. Ønsker dere alle en kjempe fin dag og håper alle har det bra. Vi går i en spennende tid i møte og krysser fingrene for at det går fort for oss alle med en spire i magen. 6 dager igjen til jeg har IKM. Men jeg har ingen tru på at det har gått denne pp. Klem til dere alle:=)
Venter på 3_de spire Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 God morgen!! Startet dagen med en negativ test jeg da, 1 dag over IKM. Ingen tegn til TR. Er en fin dag da!! Snø ute og julestemning. Gleder meg kjempe masse til jul og håper at det er en liten spire på plass før den tid. Denne siden er så koslig å være innom, bare hyggelige damer!! Ha en god dag alle sammen!! Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 vil også ønske dere en flott dag ja denne siden er bare helt fantastisk... mange gode støttespillere som har hjulpet meg gjennom et år med prøving iallefall og nå ønsker jeg bare at alle dere skal komme over på 1.tri snø sa du???? hvor i landet bor du ???
Venter på 3_de spire Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Snø her ja. Bor i Jotunheimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå