sjettejuli Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 eller er dette det vi må belage oss på de neste åra. ØNsker bare positive svar:):) hilsen zzzzzzzz
så var vi 4 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 da velger jeg å ikke svare Men de blir jo tenåringer om noen år, og da får du de ikke opp så det kan man jo se frem til
oftebustat Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Kanskje..... he he. Jenta mi var sånn, og er det igrunnen enda. Hun er 3. Men det har blitt litt bedre, det ender hun sover til 07!
Mamma til 3E Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 min gutt på 15 mnd er oppe mellom 5 og 6 hver dag. legger han halv 7 på kvelden. har prøvd å legge han senere for å se om han kunne sove litt lenger om morgenen, men det gjorde han ikke. men det er jo bra å ha litt barnefri på kveden
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Vi hadde samme problemet, bare at han er våknet enda tidligere enn 05.30*gjesp* Vi har begynt å gi han en liten ekstradupp, også drar vi ut leggetiden med 1-1,5 time...Han la seg alltid kl.19 før.Og her funker det:o)Nå våkner han mellom 07-08, så jeg er storfornøyd:D
*enfalmawen* Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hos oss var det en fase der han våkna rundt klokken 6, han var vel rett over 1 år. Det var så slitsomt da det sto på, men det varte vel 1/2 år og så ble det bedre. Nå sover han til halv 8 - 8. Og det er stor forskjell for oss.
sjettejuli Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 jeg skjønte ikke helt, Markus-sover han mer på dagtid?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Ja han har en liten ekstradupp på dagtid, rett før middagen.(har nå 2 dupper på dagtid)Også holder vi han oppe 1-1,5 time lenger på kvelden. Uten duppen er vi sjanseløse på å holde han lenger oppe:o)
sjettejuli Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 ok, her sover hun like kort uansett om hun sovner 1830 eller 2100...
Fire småtroll Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 he, he, kanskje du har fått et skikkelig a-menneske.. Jeg har av en eller annen grunn fått flere av de! Har blitt litt bedre da, treåringen kan sove til mellom seks og halvsju av og til, og seksåringen sover faktisk helt til sju innimellom ;-) Men nå er de så store at de går ned og setter på TV selv da, og venter på at mamma skal stå opp. Værre med henne på 5 mnd, hun våkner nemlig også mellom fem og seks hver dag, sulten og blid som en sol. Det positive er at en aldri har trøtte, grinete og kranglete unger om morgenen, de er våkne og opplagte og klar for en ny dag på skole og barnehage
sjettejuli Skrevet 13. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2007 jeg beundrer sånne som deg Kristin!!! her føler jeg huset står på huet og at jeg må legge med klokka 21 hver kveld...
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Det som er så rart, er at sånn var Markus før også, men plutselig snudde det. Aner ikke hvorfor!?! Men helt greit altså......hehe:o)
Fire småtroll Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Det blir en vane egentlig, må bare innse at det er en fase en må igjennom... Overhodet ikke uvanlig at jeg legger meg halv ti om kvelden, jeg ammer jo et par ganger i løpet av natta også! Kan ikke huske når jeg la meg senere enn halv elleve, det må være flere år siden.. I tillegg er mannen min flink til å ta de om morgnene i helgene, så jeg kan ligge litt lenger og hente meg inn litt Men akkurat i dag er jeg sliten ja, de siste tre nettene har vesla vært våken med forkjølelese og tett nese, og nå i natt har 6 åringen spydd som en gris hele natta, ikke mye reserver å hente krefter fra da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå