Gå til innhold

*dreamer* og truseprinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg tatt en test, men resultatet ble ikke som jeg håpet...

Ingen tegn til TR enda heller da.

Noen tegn til TR hos deg da *dreamer*?

Ha en god dag!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp til dere jeg da! ;)

Skrevet

Hei:)

Så synd at testen ble negativ! Får håpe at du skiller ut hcg sent, slik at du tester positivt om noen dager:) Bra at TR holder seg unna!

Jeg testet neg i dag og *sukk*. Men ingen tegn til TR enda, og puppene har blitt ømme igjen. Hvis ikke tanta har kommet til i morgen formiddag, kjøper jeg meg en CB dig og tar fredags morgen.

Når skal du teste igjen?

Ha en god dag du og!!

Klem

Skrevet

Ingen tegn til TR hos deg heller, nei. Vi er nok treige til å produsere hcg vi da.

Ømme pupper her også, og helt kaputt. Kan sove 12t hver natt, minst. Sovner når vi ser barne-tv, holdt på å sovne lørdag vi var borte på besøk...

Tror jeg drøyer den ut uka før jeg tester igjen. (Mannen min bel litt oppgitt over at jeg testa allerede i dag, du kan jo drøye den en uke å se... Han har da fått utdelt litt mer tolmodighet enn meg... )

Har ikke testa så tidlig med noen av de andre. Hadde masse symptomer, men testa sikkert ikke før uke 6-7.

Skal trene i kveld, på kurs i hele morgen og torsdag skal jeg og barna i svømmehallen. Så denne uka skal gå unna.. håper jeg da...

Klem

Skrevet

Får håpe vi er treige til å produsere hcg!

Du har jo veldig lovende symptomer! Er ganske trøtt jeg og, men ikker like ille som deg:P Klaffet det raskt med de to andre barna?

Forteller ikke sambo at jeg tester jeg, han hadde nok også blitt litt oppgitt over at jeg tester så tidlig. Klarer ikke la være jeg, er så nysgjerrig! Du er jo veldig flink som skal vente helt til slutten av uka med å teste igjen!

Du er heldig som har masse å gjøre slik at uka går fort! Skal bare lese til eksamen jeg, og da blir det fort til at jeg sitter her nå som jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke. Skal egentlig trene i kveld, core-trening, styrke av mage og rygg. Men synes det er litt skummelt med hard trening av magen hvis jeg er gravid, så tror jeg står over hvis tanta holder seg unna. Trener du på treningsstudio?

Klem

Skrevet

Ingen treningsstudio i mils omkrets her... Bor langt utpå landet jeg... :)

Men er Step en gang i uka, med styrke av mage og rygg etterpå. Er med instruktør da. Man kan trene normalt fram til uke 12 i svangerskapet mener jeg, er ikke helt sikker da.

Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle ham det jeg heller, men greide ikke å la være det heller... :)

Jeg sitter på jobb jeg da, men må innom her med jevne mellomrom likevel.. Håpløs!!

Jeg, flink... he..he... Det er ikke sikkert jeg klarer å vente så lenge da, men skal da i hvertfall prøve..

Lykke til med lesinga da!!

Skjønner godt om du sliter med konsentrasjonen. :)

Skrevet

Tusen takk:) Eier ikke konsentrasjon nå, hehe. Må fly på do hele tiden å sjekke om TR har kommet. Nå har jeg plutselig fått noe som minner om EL-smerter på høyre side, hmmm... Merkelige greier.

Skjønner godt at du må innom her med jevne mellomrom;) BIM er farlig avhengighetsskapende:P Spesielt i ikm tider!

Vi må fortsette å holde hverandre oppdatert da:) Vi SKAL over på 1. tri sammen NÅ!

Skrevet

Lett å bli avhengig.

Enig med deg, vi skal over til 1.tri denne uka her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snakkes!!

Nå må jeg jobbe!! ;)

Skrevet

Det skal vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Snakkes ja!

Ha en fin dag videre;)

Skrevet

Hei begge to.

Kjedelig med negativ test, men det ser jo likevel lovende ut.

Mange som produserer HCG sent og kanskje festet egget seg sent også.

Blir spennende å se hvordan det går med dere.

Men det er utrolig frustrerende å få negativ test og ingen tegn til tanta.

Personlig har jeg tapt et veddemål i dag og må farge håret mitt blondt.

Hehe.

Dette kan bli interessant. Heldigvis mye sånne jenteting som skjer framover i min vennekrets, så jeg tenker ikke så mye på at jeg skal prøve igjen snart.

Hvordan er formen deres i dag da, jenter?

Skrevet

Hihi, så festlig!;) Håper det blir bra da! Heldig som har mye jenteting som skjer framover i din vennekrets, så du får andre ting å tenke på. Pleier ikke tenke så mye på prøvingen fram til EL jeg heller. Er det noen som vet at dere prøver?

Formen er ganske fin. Kjenner at jeg er ganske stressa både med eksamen, men mest med om jeg er gravid eller ikke. Puppene er vonde igjen i dag, jippi:) Bortsett fra de 2 første pp´ne da syklusen ikke var helt stabil, så har jeg bare hatt én syklus på 28 dager. Resten har stort sett vært på 26 og noen ganger 27. I dag er jeg på dag 27 og hvis den ikke kommer i dag begynner jeg virkelig å håpe:) Og kommer den ikke i morgen heller tror jeg kanskje at jeg kan være gravid. *Håpe håpe* TR hold deg vekk!

Skrevet

Har en venninne som vet det, men hun ble jeg kjent med på bim for en stund tilbake. Ellers er det ingen som vet det, men har lyst til å fortelle det hele tiden. Hva med deg? Noen som vet det?

Skrevet

Hadde litt friskt blod etter sex både i dag og i går, men bare noen dråper. Blir ikke noe mer. Når jeg får mensen etter sex, pleier det å i hvertfall komme blod på papiret når jeg er på do... hm...

Er vel egentlig på jakt etter symptomer på at det ikke er TR...

Hvilken hårfarge har du egentlig da truseprinsesse? Kan bli spennende det da, med en ny hårfarge.

Nå skal jeg se Grey`s Anatomy og så er det senga.

Oppdaterer igjen i morgen kveld. :)

Klem

Skrevet

Det er to venninner av meg som vet det, pluss mamma. Måtte bare fortelle henne det da jeg mistet for jeg var så deppa. Synes det er greit at noen vet det jeg:)

Friskt blod etter sex er jo tegn på graviditet!:) Blodårene kan bli ganske skjøre når man er gravid. Det høres jo veldig lovende ut!

Jeg skal også se Grey´s! Oppdaterer i morgen jeg og;)

Klem

Skrevet

Syns også det høres lovende ut om det bare er litt blod.

Håret mitt ble helt ok, men kommer til å farge det mørkere igjen om en ukes tid. Hehe.

Jeg er nøttebrun, jeg. :)

Men nå er jeg mørkblond. Ikke så stor forskjell da.

Skrevet

Våknet med TR i dag jeg:´-( Er SÅ lei av at det aldri klaffer for oss! Krysser alt jeg har for deg Venter på 3_de spire, håper du er gravid:)

Skrevet

Åhh, hadde håpa såå ille at du var gravid nå, *dreamer*! :o(

Nå ble jeg lei meg på dine vegne! :o(

Skrevet

Tuuusen takk *tybber*!!:o)

Betyr mye for meg at dere "gamle" jentene fortsatt følger med på meg, og tenker på meg!:o)

Nå er jeg skikkelig lei! Men én vakker dag må det jo bli min tur og, og det er garantert verdt å vente på.

Skrevet

Gud, nå ble jeg også veldig lei meg.

Hadde virkelig håpa du var gravid nå som puppene var ømme igjen og all ting. Det var kjipern.

Du får bare ta deg en rolig kveld og kose deg med noe godt.

Det fortjener du.

Dette var leit. :(

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Tusen takk, så koselig med trøstende ord! Det hjelper veldig:)

I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg med noe godt ja, før jeg skal på jobb..

Men denne pp SKAL den sitte for oss begge! Vi skal ha spire i magen på julaften:))

Klem

Skrevet

Ja, det skal vi. Kjenner at godfølelsen er her denne måneden. Er bare å kjøre på midt i eksamenstresset! :D

Gleder meg til å farge tilbake håret mitt, jeg.

Skrevet

Det var skikkelig dumt dreamer!!!! Men viss det er til noen trøst så kom den forbanna tanta her i dag også, rød og dumm!! Jeg er super sur!!!!

Ja, ja, vi har i hvertfall hverandre neste pp også. Har jo IKM ca likt da også. Regner med 32 dager syklus jeg til neste gang, så da blir det IKM 16 desember. Skal stå på hardt denne måneden. Masse sex!! :)

Når regner dere med IKM da?

Stoor klem!!

Skal slappe av i kveld og være sur... :)

(ps. Skjønner ikke at det går an å være så innbilt gravid!! he..he... Blir det like ille når det nærmer seg neste IKM også tro??)

Skrevet

Neeeei, så synd å høre at tanta kom hos deg og!:´-( Hadde håpet at det hadde klaffet for deg!

Koselig at vi har hverandre neste pp og! Jeg har IKM 11, så da er det er nesten likt:) Skal stå på denne mnd ja! Dette skal være vår siste pp!

I dag kan vi bare slappe av og være sure ja! Irriterende at jeg må på jobb nå, nå som jeg bare vil sitte hjemme å spise sjokolade:P

Stoor klem!!

PS. Det skjønner ikke jeg heller. Har fortsatt ømme pupper jeg, pleier da ikke være så ille. Får håpe symptomene ved neste IKM er ekte:)

Skrevet

Hei igjen jenter!!

Har fortsatt symptomer, selv om jeg har mensen.

Skjønner ingenting!!! Blir sprø av dette her jeg...

Ha en god dag!

I dag skal jeg bare kose meg med barna og i morgen skal jeg på julegaveshopping sammen med mannen min. :0)

Klem

Skrevet

Så rart! Er mensen som normalt da? Man kan være gravid selv om man har mensen. Men hvis du akkurat har sluttet på hormonprevansjon er det vanlig at man får en del graviditetssymptomer. Kroppen skal jo "komme til seg selv" igjen.

Så koselig at du bare koste deg med barna i dag, og at du skal på julegaveshopping sammen mannen din i morgen! Elsker julegaveshopping!;) I dag har jeg sovet en del siden jeg jobbet i natt, også har jeg sett på en framvisning på skolen til lillebror. I morgen skal jeg jobbe å lese... Gleder meg til eksamen er over!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...