Gå til innhold

gjør det noe...


Anbefalte innlegg

Skrevet

for babyen at jeg kaster opp, tro?

Ble plutselig så kvalm, og har kasta opp i hele natt. Klarer ikke holde på noen ting. Skikkelig dårlig kombinasjon å ha spysyke og være høggravid! Ugh!

Føler jo at hele magen vrenger seg, og får masse kynnere etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke farlig for baby...men veldig ubehagelig for deg da...

Prøv å få i deg væske i alle fall...og god bedring:-)

Skrevet

Sånn etter "boka" skal man vel oppsøke lege når man er gravid og har spydd mer enn 15 ganger på ett døgn... God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...