ruffen Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 for babyen at jeg kaster opp, tro? Ble plutselig så kvalm, og har kasta opp i hele natt. Klarer ikke holde på noen ting. Skikkelig dårlig kombinasjon å ha spysyke og være høggravid! Ugh! Føler jo at hele magen vrenger seg, og får masse kynnere etterpå.
Lina08 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Nei, det er ikke farlig for baby...men veldig ubehagelig for deg da... Prøv å få i deg væske i alle fall...og god bedring:-)
Labambie Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Sånn etter "boka" skal man vel oppsøke lege når man er gravid og har spydd mer enn 15 ganger på ett døgn... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå