Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe mening i at en "snart treåring" har crocs eller crocks mammoth som tøfler i barnehagen? Her vi bor er de billige, serru!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fundert litt på hvor tidlig de har bruk for det .... Dytter deg fra 1.plass til 1.plass, jeg :-p

Skrevet

Vet du,jeg får ikke toåringen min til å ha sko eller sokker på,jeg...han drar dem av så fort jeg tar dem på han.

Har lurt han noen ganger med strømpebukse =o)

Han vil kun gå barfot...

Skrevet

Tenker han ombestemmer seg om en måneds tid :-D

Skrevet

Her på Hawaii går alt av krapyler med crocs, fra 1år og oppover. JEg tenkte på dem siden de har sånne hemper bak, så ingen borrelåser å tenke over... Men blir mammothene for varme inne?

Skrevet

Ja,brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Skrevet

Og ja NL, i en fase der K vokste to-tre størrelser på en mnd (!) så nekta hun og å ha sko på. Gikk rett fra norsk 22 til norsk 25!

Skrevet

Vintersko, here we come!!!

Ang. de skoene du mener Expat , har du link?

Skrevet

Kjempesøte sko =o)

Likte de all terrain skoene,jeg.

Skrevet

Jeg finner ikke ut av de størrelsene jeg altså. Jeg er håpløs. Ah.

Skrevet

Spør igjen! Er det mening i at en treåring har mammoth crocs som innesko i bhg eller blir det for varmt???

Skrevet

Trpor ikke det blir for varmt.

Mine troll gaar bare i crocs, begge to. Mini paa 17 mnd har vel nesten aldri gaatt i andre sko og elstemann paa 2,5 nekter aa gaa i andre.

Dessuten saa er dem lette aa ta av og paa selv.

Skrevet

Hmm... Så du at det var Mammoth-skoa fra Crocs Expat snakket om? Ser veldig varme ut for meg, da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...