Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 13.november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-9 har jeg..... Tålmodighet er en sann dyd =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, all ære til de som holder ut å gå over tiden såpass lenge...

47 dager igjen her, eller kanskje ca 25 slik som sist? Er lov til å håpe...

Skrevet

He he, ja.... Vet ikke om jeg håper på reprise selv, da... Hvis det er tilfelle har jeg enda 6 dager framfor meg... My som tyder på at det allikevel går i den retningen...

Skrevet

13 dager igjen her=)

Skrevet

Uff da, men det er bar sinnsykt "urettferdig" når de kommer...

Venninna mi og jeg hadde termin samme dag (med tre års mellomrom), og jeg fikk 24 dager før og hun 16 dager over (uten å bli satt i gang). Det er hele 40 dager forskjell det!!

Nå er vi gravide begge to, men jeg en mnd før henne og hun håper det blir omvendt denne gangen slik at vi får samtidig! Hihi, DET håper ikke jeg!

Skrevet

Vi har nok forskjellig svangerskapslengder, ja... Ble satt igang sist - og fått time for det nå oxo. Var ikke moden i dag, og legen hadde liten tro på at jeg skulle bli det oxo. =) Må nok bare akseptere at bebisen trives der inne. He he. Skjønner jo at venninna di gjerne vil føde tidligere denne gangen da, men hvis du føder som sist blir det jo vel tidlig for henne allikevel... Ikke for det.. De kommer når de klare hører jeg folk si titt og ofte, og som oftest er det noe i det. ;-) Lykke til!!

Skrevet

105

Skrevet

102 håper vi treffes å¨SUS miss fat hehe ;-)

Skrevet

jeg har 49 dager igjen.....ca 35 om det blir keisersnitt....

Men det får jeg ikke vite før til neste fredag...som bare er 10 dager til og den dagen har jeg 39 dager igjen

hehe, nedtelling

Skrevet

40dager igjen =) Om jeg føder like tidlig som sist så kommer lillegutt om 28dager!! HJELP =)

Skrevet

43 dager og snaaart høygravid! =0)

RArt å tenke på at Knøttet kom 24 dager før termin..... er jo snart der denne gangen. Og ikke klar riktig enda....

Skrevet

106 dager igjen for meg :) Snart under 100... Nå går tiden fort gitt!

Skrevet

72 lange dager igjen......

Skrevet

14 dager igjen! Prøver å nyte ventetiden. Det er noe eget med å ha dem i magen også !! :-)

Skrevet

28 dager igjen. snart fødeklar.

Skrevet

har også 14 dager igjen. Begynner å bli utålmodig.

Skrevet

har bare 8 dager igjen til ks, så neste tirsdag skal jeg på kontroll på sykehuset dagen før ks :)

Skrevet

134 dager har jeg igjen..... :P

Skrevet

83 dager igjen! Men den tiden går vel fortere enn man egentlig tror???

Skal på 3D UL til fredagen og se på den lille der inne! Gleder meg!!

Flere som har vært på dette elr?

Skrevet

98 dager igjen. Om jeg føder på samme tid som sist er det bare 57 dager igjen......... håper på å gå lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...