Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 ...så gjerne sove!! Jeg som til vanlig aldri har problemer å sovne må jo være dødstrøtt nå for å få sove... Ellers så går det laaang tid om jeg ikke har sovna på 15 min - som selvf. er 12 min etter sambo - og ikke er det mindre frustrerende nå å høre på at han småsnorker... Magen i veien og litt halsbrann og "kribling" i beina og en unge i magen som driver med kick-boxing!! Jeg blir gal!! Blir ikke særlig mer tålmodig av å vri seg i senga akkurat... Har blitt småhekta på å spille tetris på mobilen til jeg er smal i øynene, men det går bare en stund før snorkinga slutter på andre siden av senga pga klikkelydene fra mobilen... Når jeg har fri kan jeg forskyve døgnet litt og være opp til jeg er dødstrøtt, bli vekkt tidlig av jenta vår og slik være passe trøtt til normal tid neste kveld, men det går jo ikke når jeg liksom skal på jobb i morgen... Grrrrrr... Sukk - og ikke kan man sove på magen heller, det er nesten det verste. For å kunne legge seg på magen er normalt alltid siste utvei når jeg evt skulle ha probl med å sove til vanlig, og det funker, men nå er det litt ubehagelig ja... husker jeg grudde meg til det i begynnelsen denne gangen, og nå er jeg her... nesten 7 lange uker igjen. Eller ikke, håper det blir litt sånn som sist jeg... Gjesp. Ok, nesten ferdig med å klage nå...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Du er ikke alene....har vært søvnløs en god stund nå, og det er slitsomt. Får ikke sove pga vanvittig vondt i hoftene/bekkenet, så oppe og går med jevne mellomrom på natterstid. Men jeg skal ikke klage, etter at jeg ble sykmeldt kan jeg i det minste ta meg en dupp nå og da på dagtid. Det hjelper. Ikke bare-bare å være på tjukken...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå