Gå til innhold

noen som kan svare meg ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen spørsmål til dere som har fått barn.. hva var det første tegnet dere fikk på at dere var gravid.. ble dere kvalme og fikk ømme bryster før mensen utreble eller kom dette etterpå... ventet mensen i går men kom ikke siste uka har jeg hatt skikkelige menssmerter og stikkinger i nedre del av magen..men ingen andre tegn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første jeg merker var svimmelhet og kvalme, så uteble mensen, så fikk jeg ømme bryst.

Skrevet

første tegnet jeg merket var hvor utroooolig trett jeg ble. Sov halve dagen minst.. og hele natten. Fikk også skikkelige menssmerter og kvalme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...